deccal ve fareye dönüşen kız hakkında - HERŞEY VATAN İÇİN - Blogcu



ALLAHIN selamı üstünüze olsun arkadaşlar öncelikle bir yanlış anlamaya mani olmak istiyorum

bazı arkadaşlar deccal ve fareye dönüşen kızı gerçek olarak sandığım için siteme koyduğumu sandılar belkide geçektir bunlar emin deyilim hayatta herşey olabilir  bunları siteme koymamın nedeni bunları görüpte ibret almanız içindir eğer ALLAH isterse sizi bunlardan beter yapar ALLAH isterse deccalı şimdi gönderir ancak bildiğim kadarıyla henüz gelmedi vede gelişine zaman var. bazılarınıza göre bunlar insanlar tarafından uydurulmuş hikayeler ancak ben inanıyorumki deccal gelecek vede o geldiğinde sizler onu hemen tanıyamıyacaksınız deccal gelmiş olsaydı böyle internet sitelerinde yayınlanacak kadar kolay tanınmayacak çoğumuz ona inanacağız  yani demek  istediğim onun ilah olduğunu idda etmesi üzerine bunu kabul edeceğiz bunun nedenide imanımızın yarım vede yetersiz oluşudur  kardeşlerim buna mani olmak isterseniz yani o geldiğinde onun anlattıklarına onun yaptığı mucizelere inanmak istemiyorsanız ibadetinizi yapın ama yürekten ibadet edin şuan eminim vede çevremden vede kendimden bildiğim kadarıyla ibadetimiz yarım gerçek bile sayılmaz çünkü namaz sadece eğilip kalkmak deyildir namaz yürekten gelen duygularla yapılan ibadettir biraz sonra ölecek gibi namaz kılmak gerçek ibadettir ibadeti sadece namazla kısıtlamamak gerekir çünkü islam dini o kadar büyük bir dindirki yolun ortasındaki taşı alıp kenara koymak bile ibadet sayılır anlattıklarım sizleri üzdüyse hoşgörün

                              ALLAHA EMANET OLUN

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------                                    

 

                                        Deccal Çıktımı

pakistanin lahur öyünde fakir bir dul kadinin oglu olan , babasi kabileler arasinda olan bir catismada ölmüs, cocuk tek gözlü dogmus iki kasin arasinda anasi bunu dogurduktan sonra bunu saklamis kimseye göstermemis korkunc sekli yüzünden ta ki her disari cikisinda kadin elbisesi ile yüzünü örterek disari cikartiyordu.
cocuk büyüdü ismi masum cocuktaki zeka fark edilince onu bir büyücü alip büyüttü sonra cin ve seytanlarla olan ilim ile ugrasti o kadar nami yükseldi ki tüm pakistanda ismi yayildi.
bir cok iyilesmeyen hastaliklari iyilestirdi cok harikulade olaylar yapiyor
egtimini bitirdikten sonra yüzünü acti tek gözle milletin karsina cikti, millet korkmaya basladi. bir cok harikulade seyler yapiyor bunlardan: elini atese atip yanmiyor, tas ve cam yiyor, deniz suyundan iciyor, elini her cansiza isaret ettyse yanina geliyor o cansiz hareket ediyor cagirmasina icabet ediyor, topraktan altin yapiyor ve korumasini ise bir kedi üstlenmis.
nami yayildiginda devlet bunu yakaliyor ve hapise atiyor ama onu yakaladiktan sonra acayip olaylar oluyor hapishanedeki bütün polisler korkudan ne yapacaklarini bilmiyorlar.
cünkü her ne kadar kapilari üzerine kitledilerse kapilar kendilerinden aciliyor en sonunda devlet caresizlikten bunu sali veriyor ve serbest birakiyor.
bu arada devlet din adamlari ve alimlerden yardim istiyor ama hic kimse buna karsi bir sey yapamiyor. en sonunda devlet bunu öldürmeye karar veriyor ama hic bir silah ona islemiyor.
devlet alimlerden yardim isteyince bir alim hadislere dayanarak bunun deccal oldugunu acikliyor ve bir ara sonra kayip olacagi ve horasana gidip ordan cikacagini acikliyor.
ama diger alimler ise bu deccal degilde büyük bir büyücü oldugunu söylüyorlar gidip yakalandiktan sonra onun sihrini iptal edeceklerini söylüyorlar, ertesi gün bunun evine baski yapiyorlar aynen olan oluyor masum kayiplara karisiyor ve nereye gittigini kimse bilmiyor ....
acaba bu deccal midir alimlerin dedigi gibi ?
alimler ise onun deccel oldugunu acikliyorlar ve bütün pakistan gazeteleri resmini yayiyor
buda yayinlanan resmi ve yazilan gazete : resmi yüklemek istedim gazetede yayinlandigi gibi ama yapamadim eger bir kardes yardim ederse resmi hemen yüklerim
sunuda acikliyayim pakistandaki alimler onun deccal olabilecegini söylüyorlar kayip olmus horasanda cikacak simdiki son cikisi degildir yinede yüce allah bilir



Hz. Huzeyfe radıyallahu anh anlatıyor: Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm buyurdular ki:

Deccal çıktığı vakit beraberinde su ve ateş vardır. Ancak halkın ateş olarak gördüğü tatlı sudur; halkın su olarak gördüğü ise yakıcı bir ateştir. Sizden kim o güne ererse, halkın ateş olarak gördüğüne düş(meyi kabul et)sin. Çünkü o, tatlı soğuk sudur.

Buhari, Fiten 26, Enbiya 50; Müslim, Fiten 105, (2935); Ebu Davud, Melâhim 14, (4315),

Allahın gönderdiği her peygamber, ümmetini onunla inzar etti. Nuh aleyhisselam ümmetini onunla inzar etti, ondan sonra gelen peygamberler de. O, sizin aranızda çıkacak. Onun hali sizden gizli kalmayacak. Rabbinizin tek gözlü olmadığı size kapalı değildir. O ise sağ gözü kör birisidir. Onun gözü, sanki (salkımdan) dışa fırlamış bir üzüm dânesi gibidir. (İki gözünün arasında ke-fe-re yani kâfir yazılmış olacaktır. Bunu her müslüman okuyacaktır).

Buhari, Fiten 27; Müslim, Fiten 100-103, (169)-(2933).

Allah’u Teala mü’minlere Deccal’i tanıma imkanı sağlayacak ve onun oyunlarına karşı bir firaset ihsan edecektir. Enes (R.A.)’den rivayetle Efendimiz buyurur: “Deccal’in iki gözü arasında kalın bir hatla belli olan (her mü’mine aşikâr) kâfirun(yazısı) vardır. Sonra onu heceledi:Ke-fe-re.

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu


Yorum yaz! :: Arkadaşına Gönder!

87 yorum yazılmıştır
  1. Yazan: ALİ | Tarih: 2009-08-24 14:40:48
    Konu: deccal
    deccalın sağ gözü kör sol gözü görüyor yani tek gözü görüyor tek gözlü değil. ayrıca deccalın geleceği zamanda kuran ve hadislerde yazıyor şu şu olaylar olacak diye

    Bağlantı »

  2. Yazan: isimsiz | Tarih: 2009-08-24 14:40:18
    Konu: ALİ
    deccalın sağ gözü kör sol gözü görüyor yani tek gözü görüyor tek gözlü değil. ayrıca deccalın geleceği zamanda kuran ve hadislerde yazıyor şu şu olaylar olacak diye

    Bağlantı »

  3. Yazan: muhammed | Tarih: 2009-08-22 15:47:20
    Konu: deccal qelmedi
    Deccal qelmedi ya.Ne qelmesi.Bunun icine belki cin qirmistir.Veya sakat doqduqu icin tek qözlüdür.Nerden cıkartıyonuz.Deccal cıktımı daha büyük seyler olacak.Anlat anlat bitmez simdi.

    Bağlantı »

  4. Yazan: Kamal | Tarih: 2009-08-12 03:50:33
    Konu: link
    Bu linke baxin tek gozlu ushag dogulub hindistanda:http://blogga.ru/2006/08/11/cyclopamin/#comment-77213
    ve bunnan elave eshitdiyimize gore deccalin ya sag ya sol gozu kor olacag,eger bu fikir dogrudursa.....yox eger dogru deilse onda bu tek goz kimdi ve ya nedi?

    Bağlantı »

  5. Yazan: Kamal | Tarih: 2009-08-12 03:47:52
    Konu: link
    Bu linke baxin tek gozlu ushag dogulub hindistanda:http://blogga.ru/2006/08/11/cyclopamin/#comment-77213
    ve bunnan elave eshitdiyimize gore deccalin ya sag ya sol gozu kor olacag,eger bu fikir dogrudursa.....yox eger dogru deilse onda bu tek goz kimdi ve ya nedi?

    Bağlantı »

  6. Yazan: isimli | Tarih: 2009-07-18 12:07:39
    Konu: ogbea
    ALLAHIN selamı üstünüze olsun arkadaşlar öncelikle bir yanlış anlamaya mani olmak istiyorum

    bazı arkadaşlar deccal ve fareye dönüşen kızı gerçek olarak sandığım için siteme koyduğumu sandılar belkide geçektir bunlar emin deyilim hayatta herşey olabilir bunları siteme koymamın nedeni bunları görüpte ibret almanız içindir eğer ALLAH isterse sizi bunlardan beter yapar ALLAH isterse deccalı şimdi gönderir ancak bildiğim kadarıyla henüz gelmedi vede gelişine zaman var. bazılarınıza göre bunlar insanlar tarafından uydurulmuş hikayeler ancak ben inanıyorumki deccal gelecek vede o geldiğinde sizler onu hemen tanıyamıyacaksınız deccal gelmiş olsaydı böyle internet sitelerinde yayınlanacak kadar kolay tanınmayacak çoğumuz ona inanacağız yani demek istediğim onun ilah olduğunu idda etmesi üzerine bunu kabul edeceğiz bunun nedenide imanımızın yarım vede yetersiz oluşudur kardeşlerim buna mani olmak isterseniz yani o geldiğinde onun anlattıklarına onun yaptığı mucizelere inanmak istemiyorsanız ibadetinizi yapın ama yürekten ibadet edin şuan eminim vede çevremden vede kendimden bildiğim kadarıyla ibadetimiz yarım gerçek bile sayılmaz çünkü namaz sadece eğilip kalkmak deyildir namaz yürekten gelen duygularla yapılan ibadettir biraz sonra ölecek gibi namaz kılmak gerçek ibadettir ibadeti sadece namazla kısıtlamamak gerekir çünkü islam dini o kadar büyük bir dindirki yolun ortasındaki taşı alıp kenara koymak bile ibadet sayılır anlattıklarım sizleri üzdüyse hoşgörün

    ALLAHA EMANET OLUN

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Deccal Çıktımı

    pakistanin lahur öyünde fakir bir dul kadinin oglu olan , babasi kabileler arasinda olan bir catismada ölmüs, cocuk tek gözlü dogmus iki kasin arasinda anasi bunu dogurduktan sonra bunu saklamis kimseye göstermemis korkunc sekli yüzünden ta ki her disari cikisinda kadin elbisesi ile yüzünü örterek disari cikartiyordu.
    cocuk büyüdü ismi masum cocuktaki zeka fark edilince onu bir büyücü alip büyüttü sonra cin ve seytanlarla olan ilim ile ugrasti o kadar nami yükseldi ki tüm pakistanda ismi yayildi.
    bir cok iyilesmeyen hastaliklari iyilestirdi cok harikulade olaylar yapiyor
    egtimini bitirdikten sonra yüzünü acti tek gözle milletin karsina cikti, millet korkmaya basladi. bir cok harikulade seyler yapiyor bunlardan: elini atese atip yanmiyor, tas ve cam yiyor, deniz suyundan iciyor, elini her cansiza isaret ettyse yanina geliyor o cansiz hareket ediyor cagirmasina icabet ediyor, topraktan altin yapiyor ve korumasini ise bir kedi üstlenmis.
    nami yayildiginda devlet bunu yakaliyor ve hapise atiyor ama onu yakaladiktan sonra acayip olaylar oluyor hapishanedeki bütün polisler korkudan ne yapacaklarini bilmiyorlar.
    cünkü her ne kadar kapilari üzerine kitledilerse kapilar kendilerinden aciliyor en sonunda devlet caresizlikten bunu sali veriyor ve serbest birakiyor.
    bu arada devlet din adamlari ve alimlerden yardim istiyor ama hic kimse buna karsi bir sey yapamiyor. en sonunda devlet bunu öldürmeye karar veriyor ama hic bir silah ona islemiyor.
    devlet alimlerden yardim isteyince bir alim hadislere dayanarak bunun deccal oldugunu acikliyor ve bir ara sonra kayip olacagi ve horasana gidip ordan cikacagini acikliyor.
    ama diger alimler ise bu deccal degilde büyük bir büyücü oldugunu söylüyorlar gidip yakalandiktan sonra onun sihrini iptal edeceklerini söylüyorlar, ertesi gün bunun evine baski yapiyorlar aynen olan oluyor masum kayiplara karisiyor ve nereye gittigini kimse bilmiyor ....
    acaba bu deccal midir alimlerin dedigi gibi ?
    alimler ise onun deccel oldugunu acikliyorlar ve bütün pakistan gazeteleri resmini yayiyor
    buda yayinlanan resmi ve yazilan gazete : resmi yüklemek istedim gazetede yayinlandigi gibi ama yapamadim eger bir kardes yardim ederse resmi hemen yüklerim
    sunuda acikliyayim pakistandaki alimler onun deccal olabilecegini söylüyorlar kayip olmus horasanda cikacak simdiki son cikisi degildir yinede yüce allah bilir



    Hz. Huzeyfe radıyallahu anh anlatıyor: Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm buyurdular ki:

    Deccal çıktığı vakit beraberinde su ve ateş vardır. Ancak halkın ateş olarak gördüğü tatlı sudur; halkın su olarak gördüğü ise yakıcı bir ateştir. Sizden kim o güne ererse, halkın ateş olarak gördüğüne düş(meyi kabul et)sin. Çünkü o, tatlı soğuk sudur.

    Buhari, Fiten 26, Enbiya 50; Müslim, Fiten 105, (2935); Ebu Davud, Melâhim 14, (4315),

    Allahın gönderdiği her peygamber, ümmetini onunla inzar etti. Nuh aleyhisselam ümmetini onunla inzar etti, ondan sonra gelen peygamberler de. O, sizin aranızda çıkacak. Onun hali sizden gizli kalmayacak. Rabbinizin tek gözlü olmadığı size kapalı değildir. O ise sağ gözü kör birisidir. Onun gözü, sanki (salkımdan) dışa fırlamış bir üzüm dânesi gibidir. (İki gözünün arasında ke-fe-re yani kâfir yazılmış olacaktır. Bunu her müslüman okuyacaktır).

    Buhari, Fiten 27; Müslim, Fiten 100-103, (169)-(2933).

    Allah’u Teala mü’minlere Deccal’i tanıma imkanı sağlayacak ve onun oyunlarına karşı bir firaset ihsan edecektir. Enes (R.A.)’den rivayetle Efendimiz buyurur: “Deccal’in iki gözü arasında kalın bir hatla belli olan (her mü’mine aşikâr) kâfirun(yazısı) vardır. Sonra onu heceledi:Ke-fe-re.

    Bağlantı »

  7. Yazan: benden | Tarih: 2009-07-18 12:06:35
    Konu: voov
    ALLAHIN selamı üstünüze olsun arkadaşlar öncelikle bir yanlış anlamaya mani olmak istiyorum

    bazı arkadaşlar deccal ve fareye dönüşen kızı gerçek olarak sandığım için siteme koyduğumu sandılar belkide geçektir bunlar emin deyilim hayatta herşey olabilir bunları siteme koymamın nedeni bunları görüpte ibret almanız içindir eğer ALLAH isterse sizi bunlardan beter yapar ALLAH isterse deccalı şimdi gönderir ancak bildiğim kadarıyla henüz gelmedi vede gelişine zaman var. bazılarınıza göre bunlar insanlar tarafından uydurulmuş hikayeler ancak ben inanıyorumki deccal gelecek vede o geldiğinde sizler onu hemen tanıyamıyacaksınız deccal gelmiş olsaydı böyle internet sitelerinde yayınlanacak kadar kolay tanınmayacak çoğumuz ona inanacağız yani demek istediğim onun ilah olduğunu idda etmesi üzerine bunu kabul edeceğiz bunun nedenide imanımızın yarım vede yetersiz oluşudur kardeşlerim buna mani olmak isterseniz yani o geldiğinde onun anlattıklarına onun yaptığı mucizelere inanmak istemiyorsanız ibadetinizi yapın ama yürekten ibadet edin şuan eminim vede çevremden vede kendimden bildiğim kadarıyla ibadetimiz yarım gerçek bile sayılmaz çünkü namaz sadece eğilip kalkmak deyildir namaz yürekten gelen duygularla yapılan ibadettir biraz sonra ölecek gibi namaz kılmak gerçek ibadettir ibadeti sadece namazla kısıtlamamak gerekir çünkü islam dini o kadar büyük bir dindirki yolun ortasındaki taşı alıp kenara koymak bile ibadet sayılır anlattıklarım sizleri üzdüyse hoşgörün

    ALLAHA EMANET OLUN

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Deccal Çıktımı

    pakistanin lahur öyünde fakir bir dul kadinin oglu olan , babasi kabileler arasinda olan bir catismada ölmüs, cocuk tek gözlü dogmus iki kasin arasinda anasi bunu dogurduktan sonra bunu saklamis kimseye göstermemis korkunc sekli yüzünden ta ki her disari cikisinda kadin elbisesi ile yüzünü örterek disari cikartiyordu.
    cocuk büyüdü ismi masum cocuktaki zeka fark edilince onu bir büyücü alip büyüttü sonra cin ve seytanlarla olan ilim ile ugrasti o kadar nami yükseldi ki tüm pakistanda ismi yayildi.
    bir cok iyilesmeyen hastaliklari iyilestirdi cok harikulade olaylar yapiyor
    egtimini bitirdikten sonra yüzünü acti tek gözle milletin karsina cikti, millet korkmaya basladi. bir cok harikulade seyler yapiyor bunlardan: elini atese atip yanmiyor, tas ve cam yiyor, deniz suyundan iciyor, elini her cansiza isaret ettyse yanina geliyor o cansiz hareket ediyor cagirmasina icabet ediyor, topraktan altin yapiyor ve korumasini ise bir kedi üstlenmis.
    nami yayildiginda devlet bunu yakaliyor ve hapise atiyor ama onu yakaladiktan sonra acayip olaylar oluyor hapishanedeki bütün polisler korkudan ne yapacaklarini bilmiyorlar.
    cünkü her ne kadar kapilari üzerine kitledilerse kapilar kendilerinden aciliyor en sonunda devlet caresizlikten bunu sali veriyor ve serbest birakiyor.
    bu arada devlet din adamlari ve alimlerden yardim istiyor ama hic kimse buna karsi bir sey yapamiyor. en sonunda devlet bunu öldürmeye karar veriyor ama hic bir silah ona islemiyor.
    devlet alimlerden yardim isteyince bir alim hadislere dayanarak bunun deccal oldugunu acikliyor ve bir ara sonra kayip olacagi ve horasana gidip ordan cikacagini acikliyor.
    ama diger alimler ise bu deccal degilde büyük bir büyücü oldugunu söylüyorlar gidip yakalandiktan sonra onun sihrini iptal edeceklerini söylüyorlar, ertesi gün bunun evine baski yapiyorlar aynen olan oluyor masum kayiplara karisiyor ve nereye gittigini kimse bilmiyor ....
    acaba bu deccal midir alimlerin dedigi gibi ?
    alimler ise onun deccel oldugunu acikliyorlar ve bütün pakistan gazeteleri resmini yayiyor
    buda yayinlanan resmi ve yazilan gazete : resmi yüklemek istedim gazetede yayinlandigi gibi ama yapamadim eger bir kardes yardim ederse resmi hemen yüklerim
    sunuda acikliyayim pakistandaki alimler onun deccal olabilecegini söylüyorlar kayip olmus horasanda cikacak simdiki son cikisi degildir yinede yüce allah bilir



    Hz. Huzeyfe radıyallahu anh anlatıyor: Resûlullah aleyhissalâtu vesselâm buyurdular ki:

    Deccal çıktığı vakit beraberinde su ve ateş vardır. Ancak halkın ateş olarak gördüğü tatlı sudur; halkın su olarak gördüğü ise yakıcı bir ateştir. Sizden kim o güne ererse, halkın ateş olarak gördüğüne düş(meyi kabul et)sin. Çünkü o, tatlı soğuk sudur.

    Buhari, Fiten 26, Enbiya 50; Müslim, Fiten 105, (2935); Ebu Davud, Melâhim 14, (4315),

    Allahın gönderdiği her peygamber, ümmetini onunla inzar etti. Nuh aleyhisselam ümmetini onunla inzar etti, ondan sonra gelen peygamberler de. O, sizin aranızda çıkacak. Onun hali sizden gizli kalmayacak. Rabbinizin tek gözlü olmadığı size kapalı değildir. O ise sağ gözü kör birisidir. Onun gözü, sanki (salkımdan) dışa fırlamış bir üzüm dânesi gibidir. (İki gözünün arasında ke-fe-re yani kâfir yazılmış olacaktır. Bunu her müslüman okuyacaktır).

    Buhari, Fiten 27; Müslim, Fiten 100-103, (169)-(2933).

    Allah’u Teala mü’minlere Deccal’i tanıma imkanı sağlayacak ve onun oyunlarına karşı bir firaset ihsan edecektir. Enes (R.A.)’den rivayetle Efendimiz buyurur: “Deccal’in iki gözü arasında kalın bir hatla belli olan (her mü’mine aşikâr) kâfirun(yazısı) vardır. Sonra onu heceledi:Ke-fe-re.

    Bağlantı »

  8. Yazan: Doa. | Tarih: 2009-06-12 14:01:52
    Konu: Deccal
    Tamam Mesela Bu deccal olayı var diyelim
    Hiç bi insanmı ordan çıkıp Neden Bunu Hapise Atıosunuz Bi dinleyelim demedi
    Hiç bi insanmı Pozitif bakmadı
    Yani Bunlan Neyden İBaretbilemycem...
    En İyisini allah bilir
    vE bu hikayeler bizi dinden soğtmak içn deil
    Dine Daha Fazla Düşürmek için olan hikayeler
    Bunlardan Korkup Din din din diye baslarımızı yedirtmek
    Tamam eLhamdülillah ben müslümanım ama bu kadar abartı yapmam..
    Hiç kimse Kıyametin ne olucağını bilemez..
    Ama Kuranda Yazıdına göre geçen ananemle bakmıstım..
    Kıyamet gününe yakın Gül çıkıçakmıs Ve Kurandada Yazıyor AMa Böyle Aptalca Hikayeler kuranda yer almıyor.
    isteyen baksın http://images.google.be/imgres?imgurl=http://www.menzil1.8m.com/images/nasa1.jpg&imgrefurl=http://www.menzil1.8m.com/photo2.html&usg=__PBI2eriVgxBq3T2c3CmAb6dnWJA=&h=505&w=578&sz=70&hl=nl&start=1&um=1&tbnid=-iO8nJT_jC9fbM:&tbnh=117&tbnw=134&prev=/images%3Fq%3Dk%25C4%25B1yamet%2Bg%25C3%25BCl%25C3%25BC%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26um%3D1

    Bağlantı »

  9. Yazan: cem | Tarih: 2009-05-20 14:08:33
    Konu: deccal
    ya arkadaşlar saçmalamayın bu adam senin benim gibi ama birtakım saçmalıklar la ihaku edilmiş bir insana ama siz ve bazı insanlar onu önemli güçte olduğunu sanıyorlar dünya önümüzdeki 1000 yıl daha var emin olun belki fazla sürer

    Bağlantı »

  10. Yazan: isimsiz | Tarih: 2008-06-05 13:21:17
    Konu: deccal
    s.a deccala ininırmıyız inanmazmıyız bilmem ama RABBİM inanmayanlardan kılsın ve indiği zaman ALLAH uğruna çarpışmaya hazırım ALLAHA EMANET OLUN

    Bağlantı »

  11. Yazan: BUSE | Tarih: 2008-05-24 16:34:10
    Konu: DECCAL
    DECCAL GERÇEK BEN DİN ÖĞRETMENİNE SORDUM.ÖĞRETMENE SORMADAN ÖNCE DECCALLA DALGA GEÇMİŞTİM . ÇOOOOK TIRSIYORUM. DECCAL GERÇEKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!

    Bağlantı »

  12. Yazan: isimsiz | Tarih: 2008-05-08 12:06:32
    Konu: mehdi
    mehdinin çıkmadığından bu kadar emin olmasan iyi olur.neyin ne zaman olacağını bilmek sana bana kalmadı ayrıca mehdi geleli yıl oldu sen hala uyu millet deccalden konuşuyo sen hala mehdi desin.mehdi avlu da mesihi beklemekte inanmazsan git bak

    Bağlantı »

  13. Yazan: isimsiz | Tarih: 2008-05-08 12:01:13
    Konu: deccal
    ne decal ne ne kıyamet hepsi şeytanın vesvesesinden başka bişey değil.mümin değilsen deccal sensin mümin olsaanda olmasanda ölüm senin kıyametin. korkacağımız tek şey allah.

    Bağlantı »

  14. Yazan: gizem | Tarih: 2008-04-26 15:54:29
    Konu: kezmaaaaaaaaaaaaannnn
    KEZMAN SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM ÇOK YAKIŞIKLSIIN

    Bağlantı »

  15. Yazan: mamaklı_omer | Tarih: 2008-04-14 13:02:11
    Konu: deccal
    bence deccal gelse de gelmesede imanı olan insana hic birsey olmaz. imansız insanlar zaten er veya gec cezasını alır. bir de herseye inanmayın cünkü böyle seyler dinimizi yıpratıyor ASİ MAMAKLI KİB

    Bağlantı »

  16. Yazan: ALPER TUNGA | Tarih: 2008-01-29 11:42:47
    Konu: VATAN
    BIZLER VATANA DINE GECMISIMIZE GELECEGIMIZE SAHIP CIKMAZSAK DAHA NE DURMLARA DUSERIZ ELBET O GUN GELECEK KIYETIMIZ BILINECEK HER SEY VATAN ICIN VE O GOSTERDIGIN RESIMDE BIZI DINIMIZE SOGUTMAK ALAYA ALMAK ICIN YAPILMIS BIRSEY BU TUR SEYLERE DIKKAT EDDELIM

    Bağlantı »

  17. Yazan: rıza tokay | Tarih: 2008-01-17 12:47:10
    Konu: atatürk
    atatürk'e deccal diyen orospu çocuğudur

    Bağlantı »

  18. Yazan: isimsiz | Tarih: 2008-01-17 12:44:01
    Konu: atatürk
    atatürk'e deccal diyen orospu çocuğudur

    Bağlantı »

  19. Yazan: barbie | Tarih: 2008-01-14 16:02:28
    Konu: yorum
    çok salakça

    Bağlantı »

  20. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-12-17 15:53:26
    Konu: FARE KIZ
    ASLINDA BEN TAM İNAMNNMADIM KIZ NEDİR NASILDIOR ARASTIRDILARMI HİÇ BİLMİYORUM AMA HEPİMİZE İBRET OLSUN

    Bağlantı »

  21. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-12-13 19:00:30
    Konu: deccal
    1. o fotoraf gercek degil (belli oluyor)
    2.zaten dediginiz gibi hemen gazeteye konulmaz boyle seyler
    3.deccal tek gozlu degil iki gozlu ve teki kör (kan kirmizisi)

    yani bu gercek olamaz

    Bağlantı »

  22. Yazan: DİN HOCASI | Tarih: 2007-12-10 18:03:43
    Konu: AKIL İHSAN EYLE
    O RESİMDE Kİ DECCAL OLAMAZ ÇOK SAÇMA ALLAHIM SEN HEPİMİZE AKIL FİKİR VER YARABBİM....

    Bağlantı »

  23. Yazan: DİN HOCASI | Tarih: 2007-12-10 18:01:56
    Konu: DECCAL
    DECCAL
    İslam literatüründe kıyametten önceki son dönem olan ahir zaman'da Deccal’ın ortaya çıkacağı ile ilgili hadisler mevcuttur. Ancak bu konuda bir ayetin bile bulunmaması ilginçtir. Bu konudaki hadislerin peygamber döneminden sonra, İslam'a geçen Yahudi ve Hristiyanlarca oluşturulduğu düşünülse de güvenilir islam alimlerince bu yanlış bir düşüncedir. Çünkü ehli sünnet alimleri`nin titizlikle oluşturduğu hadis kitaplarında da deccal ile ilgili bir çok hadis vardır. Yahudi ve Hıristiyanlarca uydurulduğu düşüncesine gelince, islam alimleri`nin bildirdiklerine göre deccal bu dinlerin peygamberleri tarafından da bildirimiştir. Yani her peygamber deccal hakkında ümmetini uyarmıştır. Eski Ahit ve Yeni Ahit'de benzer bir varlıktan bahsedilmektedir (Anti-Mesih, Anti-Christ).
    Deccal'den önce 32 adet küçük deccalin geleceği, İslâm'da hadislerde zikredilir. Bu kişiler, Deccal'in hilâfına ancak yöresel etkileri olacaktır. Bütün deccallerin ortak özelliği, "tek gözünün kör" olması, yâni dünyâyı görmesi, maddî açıdan durumu düzelteceği, fakat dînî konularda gerileme getireceğidir. İnsanların inancını kendine "taptırarak", kendini kurtarıcı olarak göstererek ve kendisine "inanmayanları" tâkip edip öldürerek bozacaklardır.


    KURAN DA GEÇTİĞİNE GÖRE SORUN YOK GERÇEKTİR EN AZINDAN BEN ÖYLE İNANIYORUM AYRICA ŞURDAKİ KIZ GERÇEK OLABİLİR YADA OLMAYABİLİR BUNU ALLAH (c.c) bilir kimse akıl sır errdiremez kimsenin buna aklı yetmez bu nedenle gerçek olmasa bille gerçek olduğunu farz edip herkes ibret almalıdır

    Bağlantı »

  24. Yazan: sanane | Tarih: 2007-12-04 15:26:39
    Konu: ibreti alem
    ben buna inanmıyordum ama şimdi inanıyorum ibret olsun salak kız

    Bağlantı »

  25. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-12-04 14:24:20
    Konu: ibreti alem
    ben buna inanmıyordum ama şimdi inanıyorum ibret olsun salak kız

    Bağlantı »

  26. Yazan: kirazim | Tarih: 2007-12-03 21:40:34
    Konu: slm
    ben bu konuya pek inanmasamda allah hic kimseyi bu duruma düsürmesin ve eger öyle bir sey olursa hepiniz allaha emanet olun allah sizi korusun

    Bağlantı »

  27. Yazan: ben ayhan | Tarih: 2007-11-10 12:51:54
    Konu: cok gunah olması
    senın allah belanı vermış zaten kızım

    Bağlantı »

  28. Yazan: gökhan | Tarih: 2007-11-01 19:53:00
    Konu: fareye dönüşen kız
    arkadaşlar ben buna inanmıyorum çünkü insanların KURAN'dan korkutmak için bir oyun olabilir.

    (lise2 öğrencisi gökhan pehlivan)

    Bağlantı »

  29. Yazan: hiççç | Tarih: 2007-10-25 15:24:42
    Konu: .....
    Deccal geldi veya gitti.içinizde buna hazır olan var mı onu söyleyin siz bana.
    önemli olan deccalın gelmesi değil bizim buna hazır olup olmamamız.

    Bağlantı »

  30. Yazan: ırmak | Tarih: 2007-10-25 15:17:19
    Konu: bu kız bunu hakediyor
    aaaaaaaaaaaa ayıp yha şey terbesiz

    Bağlantı »

  31. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-10-11 21:41:11
    Konu: yorumsuz
    be n bu söylenen herşeye katılıyorum

    Bağlantı »

  32. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-10-05 17:23:59
    Konu: fareye dönüşen kız
    s.a arkadaslar bence böle bisey olmaz.olamaz demiyorum bana göre %20 ihtimal var olmasına.bence ALLAH neyazdıysa odur.


    unutmayın!!!!!!!!!! Bu fani dünyada hersey olabilir

    Bağlantı »

  33. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-09-16 19:25:39
    Konu: slm.
    anlaştığımıza sevindim.yanlış anlaşılmamışım en azından.teşekkürler.yaşaşın türkçemiz:)))

    Bağlantı »

  34. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-09-15 23:15:50
    Konu: slm
    selam aslında doğru söylüyorsun her şeyin yeri zamanı var ve sanırım yanlış bir giriş yaptım.. senin bana yazdığın ilk cevapta kendini yanlış ifade ettiğini düşünüyorum çünkü mesajında biraz alaycılık vardı (gerçi benim ilk yazdığım mesajda çok yumuşak değildi) . Cevabınla düşünceni, demek istediğini daha doğru anladım ve sana hak verdim. Olgun tavrın için teşekkür ederim.

    Bağlantı »

  35. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-09-15 13:00:45
    Konu: slm
    evet yanlışın var.o yüzden zaten sana cevap yazmıştım.dil bilgisi tabiki sadece derslerde geçerli değil hayattada uygulanması lazım ama sen bir konu tartılışırken hiç konusu geçmediği halde dil bilgisini ortaya atarsan bu yanlış olur.kimse türkçeyi hadi berbat edelim türkçemizi bozalım diye böyle konuşmaz.herkes bilir ki bir türkçemiz var ve gerçek türkçe bizim konuştuğumuz argo vs.gibi kelimeler değil.sen şimdi ne yaptın.bi konu tartılışırken araya girdin ve konuyu dağıttın.okulda bile din dersinde din anlatılır , konuşulur
    matematikdersinde matematik,türkçe dersinde ise türkçe
    anlatılır matematik dersinde türkçenin güzelliğini düzgünlüğünü anlatan bi hoca duydun mu hiç.çünkü
    herşeyin bi yeri ve zamanı var.ben sana karşı değilim yanlış anlama.sadece yanlış zamanda yanlış yerde yanlış bi giriş yaptığını düşünüyorum.fikrine gelince son derece doğru.savunduğun fikre bi karşıtlığım yok.sırf muhalefet olsun diye yazmadım sana.bi yanlışı gördüm düzeltmek istedim.sen belki yanlış yaptığını kabul etmezsin.zaten bunu kabul et diye yazmadım sana.sadece böyle
    düşünüldüğünü bil yeter.bunu düşünen tek kişi bile olsam.

    Bağlantı »

  36. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-09-14 18:18:28
    Konu: DECCAL
    BU SİTEDEN GERÇEKLERİ ÖĞRENEBİLİRSİNİZ http://www.harunyahya.org/imani/ahir_zaman_kitapciklar/bediuzzaman1/Bediuzzaman2.html

    Bağlantı »

  37. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-09-07 20:01:12
    Konu: slm "isimsiz"
    "Dilbilgisi" sadece okullarda öğretilip sınavlarda sorulmak için kullanılan bir ders değildir. Kabaca amacı günlük hayatta kullandığımız Türkçemizi öğretmek ve bunun zamanla yozlaşıp bozulmasını engellemektir yani bir anlamda kültürümüze sahip çıkmanın birinci koşuludur. Bu konuyu hafife alırsanız o zaman ilerde tartışacağınız ne deccaliniz kalır nede dininiz. Lütfen sadece cevap vermek için cevap yazmayın benim yanlışım varsa onu belirtin yoksa bu ilkokul çocuğu mantığıyla bu sitede yazışmaların sonu gelmez.

    Bağlantı »

  38. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-09-02 16:02:56
    Konu: slm
    dil bilgisini dilbilgisi dersinde konuşmak daha yerli değilmi falanca arkadaş.senin bu siteye uğrayacağını bilseydik türkçemize daha çok dikkat ederdik.emin ol yazdığın yorumu dikkatle tekrar tekrar okuyup türkçemi geliştiricem.diğer arkadaşlarda böyle yapıcaktır umarım.:))

    Bağlantı »

  39. Yazan: falanca | Tarih: 2007-08-31 23:34:41
    Konu: Uçuk bilgiler
    size tek tavsiyem sinema hakkında bir şeyler öğrenin ve en yakın zamanda kısa film çekin tabi filmin türü fantastik film kategorisine girsin. Verdiğiniz bilgiler maalesef komik :) gerçeklikten uzak ve belli ki ayaklarınızı yerden kesmiş. daha gerçekçi şeylerle uğraşıp deli saçması konular hakkında kafanızı yormamanız dileğiyle.
    bu arada dilbilginiz çok zayıf açıklamada oldukça hatalı sözcük kullanımı var. mesela deccal tarzı konularla uğraşacağınıza işe türkçe dilbilgisini öğrenmekle başlayın.
    sağlıcakla kalın selam ve saygılarımla..

    Bağlantı »

  40. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-08-24 17:14:55
    Konu: fare kız
    ALLAH hakkında kötü düşünüsen tövbe tövbe çarpılırsın diodu annem ama bn buna biraz inaniyodum ama şimdi bu resmi görünce gerçekten inandım arkadaşlar birşey söylüycem ALLAH'a karşı güzel şeyler söyleyin ve KURAN'I KERİMİ sakın yere atmayın anlaşıldımı bu sadece bir öneriydi

    Bağlantı »

  41. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-08-20 12:44:13
    Konu: MUHAMMET MÜCAHİT UĞUR
    Bazen düşünüyorum keşke kıyamet gününde göreceğimiz en kozkunç şey deccal olsa kim bilir neler çekecek insanlar. İnsanoğlu kıyametle ilgili bir çok şey söyler yada uydurur biz müslüman kardeşler bu tür söylentilere değilde kutsal kitabımıza göre hareket etsek daha hayır vesile eder. BUNU YAPARSAK SAPTIRMALARDAN DA UZAK DURMUŞ OLURUZ SAPTIRMAYI ENGELLEMİŞ OLURUZ...

    Bağlantı »

  42. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-08-20 12:41:25
    Konu: DOĞRU SEÇİM
    Bazen düşünüyorum keşke kıyamet gününde göreceğimiz en kozkunç şey deccal olsa kim bilir neler çekecek insanlar. İnsanoğlu kıyametle ilgili bir çok şey söyler yada uydurur biz müslüman kardeşler bu tür söylentilere değilde kutsal kitabımıza göre hareket etsek daha hayır vesile eder. BUNU YAPARSAK SAPTIRMALARDAN DA UZAK DURMUŞ OLURUZ SAPTIRMAYI ENGELLEMİŞ OLURUZ...

    Bağlantı »

  43. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-08-17 19:02:05
    Konu: HERSEY GER4CEK
    BEN İNANIYORUMKİ BU DİN KARDESİM DOĞRU SÖYLÜYO
    ALLAH BÜYÜKTÜR

    Bağlantı »

  44. Yazan: bebir | Tarih: 2007-08-09 00:26:10
    Konu: yuh
    başka sitelerde de şu fare kız olayını çok gördüm. aslı şudur ki avustralyalı patricia piccinini'nin yaptığı bir heykeldir. kılları var bunun böyle heykel olmaz diye inanmayanlar kör cahiller linki açsın görsün

    http://www.patriciapiccinini.net/wearefamily/index.php?sec=ll&pg=01

    çeşitli sakatlıklarla doğan bebekleri "yılan bebek","maymun bebek" şeklinde halka kakalayıp "vay anam kıyamet kopacak" diye çığırtkanlık yapanlar mı ararsın. ikisi de ortalama 500.000 doğumda bir raslanan genetik birer hastalıktır.

    hacı bektaş veli "ilimden gitmeyen yolun sonu karanlıktır" demiştir. ben islam aleminin pozitif bilimlerden uzak giden yolunun sonunda çoktan karanlığa girdiğini düşünüyorum. tıpkı rönasans öncesi hristiyan dünyası gibi. rönasans ile adamlar dinlerine eleştrirel bir şekilde yaklaştılar ve hurafelerden temizlediler.

    türk gençliğini tanıyorsam, birçoğumuz bu yazıyı yarım yamalak okuduktan sonra "bu kafir de ne saçmalıya bu da cehennemde yanacak besbelli" diyerek yine aynı sabit fikirlerinizler dünyanın sınırlı oksijen rezervini boşuna harcamaya devam edeceğiz.

    her insan hakettiği gibi yaşar...
    biz bunu hakediyoruz...

    esen kalın

    Bağlantı »

  45. Yazan: kenan | Tarih: 2007-07-29 21:05:42
    Konu: deccal
    bir kere kardeşler deccalin tek gözlü olmasındaki kasıt tek gözle bir insan olması değil o gözünün takma olduğunu bize belirtir.eğer gercekten tek gözlü olsa imtihan sırrı bozulmaz mı herkes deccal olduğunu bilip ondan uzaklaşmaz mı onun için haber asılsız üstelik mehdi ve deccalin gelip gelmediği belli değil gelmişlerde olabilir alınında kafirin yazmasıda aynı şey bununda başka işaretlere bakar bir yanı var .aşagıdaki hadisleri ve anlamlarını inceleyin.

    BİRİNCİ MES'ELE: Rivayette varki: " Âhirzamanın eşhâs-ı mühimmesinden olan Süfyân'ın eli delinecek".

    Allahu âlem, bunun bir te'vili şudur ki: Sefahet ve lehviyat için gayet israf ile elinde mal durmaz, israfata akar. darb-ı meselde deniliyor ki: " Filân adamın eli deliktir." Yani çok müsriftir.

    İşte, " Süfyan israfı teşvik etmekle, şiddetli bir hırs ve tamâı uyandırarak insanların o zaif damarlarını tutup kendine musahhar eder. " diye bu hadîs ihtar ediyor. " İsraf eden ona esir olur, onun dâmına düşer." diye haber verir.

    İKİNCİ MES'ELE: Rivâyette var ki: "Âhirzamanın dehşetli bir şahsı, sabah kalkar; alnında " Hâzâ kâfir" yazılmış bulunur."

    Allahu a'lem bissavvab..bunun te'vili şudur ki: O Süfyân, kendi başına frenklerin serpuşunu koyup herkese de giydirir. Fakat cebir ve kanun ile tâmim ettiğinden, o serpuş dahi secdeye gittiği için inşâallah ihtida eder, daha herkes--yalnız istemeyerek--onu giymekle kâfir olmaz.

    ÜÇÜNCÜ MES'ELE: Rivâyette var ki: " Âhirzamanın müstebid hâkimleri, hususan Deccal'ın yalancı cennet ve cehennemleri bulunur.

    الْعِلْمُ عِنْدَ اللَّه bunun bir te'vili şudur ki: Hükûmet dâiresin

    Sh:»(S.N: 216)

    de karşı karşıya kurulan ve birbirine bakan vaziyette bulunan hapishâne ile lise mektebi, " Biri hûri ve gılmanın çirkin bir taklidi, diğeri azab ve zindan sûretine girecek." diye bir işarettir.

    DÖRDÜNCÜ MES'ELE: Rivayette var ki: " Âhirzamanda, Allah Allah diyecek kalmaz."

    لاَيَعْلَمُ الْغَيْبَ اِلاَّ اللَّه bunun bir te'vili şu olmak gerektir ki: " Allah!. Allah!. Allah!.. deyip zikreden tekyeler, zikirhâneler, medreseler kapanacak ve ezan ve kamet gibi şeâirde İsmullah yerine başka isim konulacak." demektir. Yoksa, umum insanlar küfr-ü mutlaka düşecekler demek değildir.

    Çünkü: Allah'ı inkâr etmek, kâinatı inkâr etmek kadar akıldan uzaktır. Umum değil, belki ekser insanlarda dahi vukuunu akıl kabul etmez. Kâfirler Allah'ı inkâr etmiyorlar, yalnız sıfâtında hatâ ediyorlar.

    Diğer bir te'vili şudur ki: Kıyâmet kopmasının dehşetini görmemek için mü'minlerin ruhları bir parça evvel kabzedilir. Kıyâmet kâfirlerin başlarında patlar.

    Bağlantı »

  46. Yazan: aytaç | Tarih: 2007-07-29 20:43:41
    Konu: fare kız
    bakın kardeşler bu fare kızın resmini 6 ay önce bi dergide görmüştüm.hatta irkilmiştim,bu bi danimarkalı ressamın eseridir,hatta bi cinin maketini ve resmini yapmışlardı,o dergiyi bulup size ismini,sayısını,tarihini herşeyini yazıcam.orada okursunuz.ALLAHA emanet olun kardeşlerim

    Bağlantı »

  47. Yazan: oğuzhan eroğlu | Tarih: 2007-07-28 16:42:32
    Konu: ceddal
    çokeskiden olurama cinleri görmez

    Bağlantı »

  48. Yazan: ... | Tarih: 2007-07-27 21:07:47
    Konu: İbret
    yılan cocuk bu da ibret ... Bana Gore YÜCE RABBİME İsyan Eden Aileye İbret

    RABBİM KİMSENİN BAŞINA VERMESİN........

    Bağlantı »

  49. Yazan: isimsiz | Tarih: 2007-07-24 12:50:10
    Konu: slm
    doğru veya yanlış abicim.sonuçta bu görüntü bize Allahın azabını hatırlatıyomu hatırlatmıyomu.olmuş veya olmamış ne farkeder.insanları korkutmak için diyosun işte sende.korksunlar,korksunlarda günahtan vazgeçsinler.öbür tarafta cennet yok sadece.cehennemde var unutanlara hatırlatalım bu görüntüyle.

    Bağlantı »

  50. Yazan: adembaba | Tarih: 2007-07-23 20:49:31
    Konu: YALANNNNNNNNNNNNNNN
    BU KIZ KİMMİŞ NERDE YAŞARMIŞ HANGİ TARİHTE OLMUŞ HİÇ BİRŞEY BULAMAZSINIZ. BUNLAR İNSANLARI KORKUTMAK İÇİN YAPILAN ŞEYLER...
    ARKAYA GÜZEL BİR KURAN I KERİM SONRA İNSANLARI KORKUTACAK BİR GÖRÜNTÜ. HEP AYNI HİKAYE.... YALANDAN KİM ÖLMÜŞ.
    GEÇİN BUNLARI ARTIK...

    Bağlantı »